donderdag 16 augustus 2007


UITBREIDING VAN DE BLOG

Al eerder heb ik de blog qua onderwerp verbreed. Van eigen achtertuin naar alle zelf geobserveerde dingen die met de natuur in mijn eigen omgeving te maken hebben.

Nu een dubbele verbreding bestaande uit:

- Mijn eigen kennis en herinnering qua natuur is ook "mijn directe omgeving" dus in de toekomst ga ik ook over dingen van andere plekken in Nederand en andere tijden schrijven, zonder daarbij in nostalgie en sentimentiteit te vervallen.

- Door het erg specifieke karakter van de blog kwamen er ook weinig reacties en ik kreeg van een aantal bekenden wel emails en foto's van eigen observaties van die personen die eigenlijk erg mooie aanvullingen op de blog zouden zijn. Vandaar ik dat ik in de toekomst ook van een van deze personen foto's en teksten ga plaatsen. Het gaat hierbij om mijn nicht uit Schagen, Noord-Holland met een tuin ter grootte van mijn eigen tuin en gelegen achter een 18 jaar oud rijtjeshuis. Bovendien heeft deze persoon meer met fauna en ik meer met flora. Een mooie "complementaire" aanvulling dus.

Wie beweerde ook alweer dat blogs altijd egocentrische solo-projecten van weirdo's zijn ?


Ik blijf gewoon zelf beheerder van deze blog, schrijf ook het meerendeel van de teksten en maak ook de foto's zelf. Indien het in de toekomst gaat om teksten en foto's van de nicht uit Schagen zal ik dat er expliciet bij vermelden.

Geen opmerkingen: