maandag 30 juni 2008


REDACTIONEEL # 2

Ruim een week geleden is mijn nicht An uit Schagen een eigen blog begonnen. Qua onderwerp veel diverser dan deze blog. Je zult daar bij tijd en wijle zeker ook berichten vinden over o.a. dieren.

Hoewel An en ik nadien nog een gesprek hebben gehad is het me eigenlijk nog steeds niet duidelijk of ik nog foto's van haar zal ontvangen die bestemd zijn voor deze blog. De tijd zal het wel uitwijzen denk ik.

In ieder geval is er geen enkele sprake van ruzie of van een conflict over de inhoud of koers van deze blog.

Door hier te klikken kan je haar blog bezoeken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Anton,
nog even wat onduidelijkheid wegwerken dan : als ik nog dingen tegenkom waarvan ik denk misschien leuk voor deze blog in plaats van die van mezelf, dan zal ik ze zeker blijven sturen ! Hoewel ik nog wel eens denk, heeft dat er nou wel of niet al op gestaan, en voegt dat van mij dan nog wel wat toe. Even nazoeken is een kleine moeite natuurlijk, maar daar ben ik dan wel weer es te lui voor :).
Mijn eigen blog is oppervlakkiger van aard, gewoon, dingen die ik leuk vind en me bezig houden. Ik schrijf graag een gedichtje (de appel valt niet ver van de boom..) en verder zomaar wat foto's van natuur, of dieren etc. die me wat doen. Gewoon, voor de leuk, voor hoe lang ik het leuk vind. En de foto's die ik je zal blijven sturen bij gelegenheid zijn misschien leuk voor de blog, en anders gewoon, om te delen...
Dank ook voor de verwijzing naar mijn eigen blog !
Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik kan linken naar deze, via de mijne, zonder er een apart bericht van te maken, maar dat komt ook vast nog ...groet uit Schagen.