dinsdag 5 augustus 2008


REDACTIONEEL

Na een stortvloed van reacties op een ander REDACTIONEEL bericht over de nieuwe header waarin ik vroeg hoe het bij jullie displayde kwam het ook op het onderwerp van links die je in REACTIES zelf klikbaar kan maken maar dan gevangen blijft zitten in dat Pop Up scherm dat niet vergrootbaar is. Dat ging over het openen van een externe website in een nieuw venster. Dat lukt dus niet omdat Blogger bepaalde HTML codes niet toestaat.

Ik heb daarna nog eens beter zitten studeren op de configuratie van Blogger en heb nu dat Pop Up scherm afgeschaft. Je komt nu gewoon in een full screen modus terecht.

Je kunt er dus links in plaatsen die je dan zelf via HTML codes kilkbaar kunt maken en die websites verschijnen dan dus ook weer full screen.

Desondanks blijf ik modereren want er komt ook veel spam binnen (ik heb al 10 x een loterij in Maleisie gewonnen enzo). Soms kan het wat uurtjes duren voordat een REACTIE online staat, en zolang het integer is zal ik het zeker plaatsen, ook als het een mening is waar ik het niet mee eens ben.

Maar maak het niet te persoonlijk, ook in je eigen belang, noem geen letterlijke prive adressen van mensen enzo. In principe kan iedere bewoner van deze aardkloot die online is meelezen.

De enige andere regel die ik hanteer is dat het wel over iets op deze blog moet gaan.

Geen opmerkingen: