maandag 3 maart 2008


REDACTIONEEL (van vandaag 2)

Van het eerdere vage plan om via een link de mogelijkheid om zelf foto's te gaan uploaden naar een gedeelde map zie ik af, ik heb slechts 2 reacties gekregen na ruim een week.

Wie zelf zoiets wilt doen en maken moedig ik van harte aan om zoiets te maken (een kind kan de was doen, en het kost niks, geen geld, alleen tijd) als als ik het leuk vind en mooie foto's die aansluiten bij het onderwerp van deze blog zal ik er met alle liefde en plezier een link naar doorverwijzen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Anton,

'n Teleurstellend bericht hoor!

Het eerst voorstellen - een paar enthousiaste reacties ontvangen - en het vervolgens weer intrekken. Ik vond het een bijzonder leuk idee om met de lezers van deze blog wat plaatjes te kunnen uitwisselen. Iedereen kijkt toch weer met andere ogen naar wat groeit en bloeit. En foto's vormen met de huidige gsm's en kleine digitale cameraatjes een zeer laagdrempelig medium. Iedereen kan mee doen. Een externe fotomap als extrapolatie van deze blog (dus niet een link naar andermans fotomap)had me echt een interessant experiment geleken. Het zou je blog ook wat meer openen zodat er een soort visueel forum kan ontstaan. Ben ik nou echt de enige die er zo over denkt??

Support svp!!

Anoniem zei

Maar je was er wel tegen dat ik de map met foto's in mijn eentje beheerde. Je wilt co-sysop schap, ook al eerder van de blog zelf.

Ik hoop dat je veel support krijgt en ik veel kritiek.
T'is ook nooit goed als je iets dagelijks en vrijwillig enzo doet.

En de beste schippers staan ook altijd aan wal.

Anoniem zei

Jammer dat je het allemaal zo negatief opvat. Ik ben zeker niet uit op co-sysopschap. Het is jouw/jullie blog. Alleen wat meer reactiemogelijkheid van de lezerskant had ik kunnen waarderen. Verder was het je eigen voorstel waar ik enthousiast op reageerde!?

Laten we er verder maar over ophouden.