vrijdag 25 juli 2008


WATERGENTIAAN # 3:

BLOEMEN VAN DICHTERBIJ


Ik heb ook met een telelens ingezoomd op de bloemen maar echt tevreden over de foto ben ik niet.

Iets anders is het "olie"-achtige spul dat rondom de bladeren op het water drijft: dat is zeker geen olie maar iets van een natuurlijke aard, iemand vertelde me laatst nog wat het was maar ben helaas vergeten wat het ook alweer was. Wie weet kom ik er later nog eens op terug.

En er vielen me nog een paar dingen op: kleine bubbeltjes maar heel weinig, misschien een moerasgas ?

En nog iets anders was dat ik afentoe Vissen zag rommelen vlak onder en aan de bladeren, echt zien kon ik de Vissen niet, maar wel aan de beweging van het wateroppervlak kon afleiden dat het Vissen waren. Brasem misschien want ik heb ergens gelezen dat die in het water van het Westerpark voorkomen.

Geen opmerkingen: