woensdag 20 februari 2008


CONTINUERING BLOG

Het is een flinke tijd stil geweest op de blog. Ik had er de afgelopen maanden weinig zin meer in en had ook weinig inspiratie. Maar ach het was winter nietwaar en dan valt er in de natuur niet zoeveel te zien en / of beleven. Ook ikzelf ben niet zo'n wintermens, ik heb een gruwelijke hekel aan kou en sneeuw en aanverwantte zaken. Ik was de blog begonnen in juli 2007 dus heb het totnutoe vooral over de nazomer en herfst gehad en een verhaal over de natuur is uiteraard evenzeer een verhaal over de seizoenen. Voorjaar en voorzomer zijn meer de seizoenen die mij op het lijf geschreven zijn.

Afgelopen dagen zag ik alweer verschijnselen van een vroege lente, al moet je van mij niet verwachten dat ik het ga hebben over crocussen, narcissen en tulpen enzo, want ik wil het alleen hebben over flora die van origine inheems is. Verder wil ik de blog qua natuur weer verder verbreden, niet langer alleen maar de levende (groene) natuur maar ook over andere natuurverschijnselen, dingen zoals astronomie, metereologie, energiebeleid en wie weet zelfs wel culinaire zaken.

Geen opmerkingen: