dinsdag 15 juli 2008


REDACTIONEEL

Dat kan ik dus maar beter niet meer doen: 's-avonds aankondigen wat ik de volgende dag van plan ben op de blog te zetten, dat deed ik zondagavond en dat liep meteen al in de soep.

Mijn expeditie van maandag liep nogal uit en ik kwam ook laat thuis en had toen niet meer de energie om foto's te gaan bewerken en verhalen te schrijven. Maar vanaf nu tot uiterlijk middernacht ga ik door met berichten met foto's die ook aansluiten bij die van zaterdag en zondag omdat ik gisteren weer in hetzelfde graslandjesgebied van de Moerputten was als vrijdagavond, en zo blijft het een aaneengesloten serie.

Daarna (later deze week dus) ga ik dan verder met berichten over het Westerpark want daar ben ik de afgelopen tijd ook weer meerdere keren geweest.

Geen opmerkingen: